lördag 14 december 2013

Oj!!! Snart tredje advent

Vet ni vad... December har aldrig förr varit så stressfull som i år... Jag ska bespara er mina vedermödor.... Jag ser ljuset i tunneln, det är gott det...

I går fick jag en länk av Penntrollet... Ni vet han som flyttade runt möblerna i bildsalen för något år sedan... Blev riktigt, riktigt glad, kände hur julstämningen rullade in och fyllde mig med glädje... Vad fint de har tolkat sången och så bra de sjunger tillsammans... Söta är de... Gött att starta fredagen så här....
http://youtu.be/ZR2ZRQinF7I

Ni måste bara gå in och lyssna på dem....

Jo bilden på tavlan kommer senare... Nu, diska, dammsuga, stryka.... Ja ni vet ta igen det jag inte orkat, mäktat med tidigare... Finns fördelar med att vara singel... Ingen har muttrat över förfallet... =D

Inga kommentarer: