lördag 8 november 2008

Med rodnande kinder....

Alltid när jag besöker Göteborg tar jag en sväng förbi DesignTorget
Den här gången skulle jag se om jag inte kunde hitta en julklapp till hon som bor i skogen... Jag hittade julklappen... Pepparkaksformar... Förlåt "Pipparkaksformar"... Höll på att dö av skratt... Naturligtvis köpte jag dem... Naturligtvis... MEN ledsen du som bor i skogen.. Du får dem inte i julklapp... Jag behåller dem själv... Kom på att du inte är så huslig... Tror inte du bakar peppar... Förlåt pipparkakor... Men det gör jag.... Håll i hatten ... Här ska bakas..... =D

4 kommentarer:

Elisabet. sa...

Ååå, så typiskt Leina ..-))

Leina sa...

elisabet: He he he he he... Japp sån är jag.... Helt oförbätterlig... =D

Turtlan sa...

Jag var på Designtorget igår, fast den i Stockholm!
Hör liksom till vid Stockholmsbesök att gå dit. Men jag missade Pipparkakorna...de hade varit kul köpa nu till Jul *L*

Turtlan

Leina sa...

Turtlan: Gillar verkligen Designtorget... Man vet aldrig vad man kan hitta... Sonen hittade en fin julklapp... Säger inte till vem och inte vad... Eftersom den personen är här o tittar... =)