söndag 30 november 2008

Vet inte varför......

Men hela veckan har jag varit så outsägligt trött... Nästintill sjukligt trött.... Igår skulle jag städa och göra 1:a advent i lägenheten. Av det blev nästan intet, han jag var gift med och ungarna åkte till Gbg igår, jag tog bussen upp till Torp för att handla några julklappar. Hem, städa lite, ut igen för att handla mat.... Sen var det bara till att ställa sig och laga mat, ingen vila ingen ro och jag trodde jag skulle svimma av trötthet. Kan i och för sig bero på att jag vaknade vid tre tiden på morgonen och inte kunde somna om... Idag ska vi ta det lugnt, hänga upp stjärnorna i alla fall.... Lite juligt ska vi nog få till det... Eller jag... Dottern ska till Gbg och sonen ska tvätta, blir som vanligt jag som ska städa, diska och göra fint...

Ljusstaken står på pensionatvärdens köksbord, kändes hemtamt eftersom jag har en nästan likadan på mitt köksbord.... Min är fylld med satsumas.

2 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Men du: om du inte sover bra så blir ju allt det övriga också väldigt jobbigt, inte så konstigt!

Leina sa...

dmh: Lite sömn är det nu för tiden.. Mycket jobb oxå...