söndag 24 maj 2009

Förkyld


Nu börjar jag bli lite less... På att alltid gå omkring med ont i huvudet, halsen och med flera liter snor i näsan som skall snytas ut... Tillbringade en seg långsam helg i bland annat Lillens sällskap... En stillsam helg... Välbehövlig... Men fredag middag den ni... Den ska jag skriva om imorgon... Om jag orkar... Glömde nämna att jag nyser oxå... Massor och högljudt... Stackars KA som skall till Sweden Rock om 1½ vecka.... Hoppas innerligt att han inte blir förkyld...

2 kommentarer:

Fritt ur hjärtat sa...

Är du säker på att du inte är allergisk. Lätt att ta fel på innan man vet vad man lider av. jag var "förkyld" varje vår i säkert 5 år innan jag fattade att något var fel......

Leina sa...

Fritt ur hjärtat: Det hoppas jag innerligt inte att jag är... Hmmmmm