onsdag 13 maj 2009

Ibland är det för mycket....

Italien, Holland, Portugal
Tjeckien och Tyskland

Det är länderna som de 16 lärare som besöker oss just nu kommer ifrån... Tro mig, det har varit och är ett jättejobb att sy ihop det hela... Vi har delat upp det på flera lärare på vår skola men ändå... Idag har jag sprungit runt som en skållad för att få ihop de besökande lärarnas schema imorgon... Ja schemat har jag gjort, vilka som skall hålla föreläsningar och vilka som skall besöka. Men idag på förmiddagen fick jag info om vilka som skulle ha bildkanoner.... Hjälp... Det var ett tråcklande som hette duga... Men med hjälp av oerhört hjälpsamma kollegor som bla ställer upp på att byta klassrum med varandra fick jag tillslut ihop det... Det är inte det att det är speciellt svårt eller mycket jobb det är att jag får så kort om tid att fixa det hela... Men allt går....


Inga kommentarer: