tisdag 6 juli 2010

Blå

Blått är min favoritfärg alla kategorier... Älskar blått... Idag skall jag ta en tur mot norr... Kalven är fortfarande dålig, GÄ skulle prova ge honom mjölkersättning eftersom han inte ville dia... =( Men om han inte tar sig skulle han få åka till kalvhimlen... Vi får se... Det visade sig att det är Power meet i Västerås i helgen och kalven skall ha flaskan var fjärde timme... Jag tyckte han kunde ta med sig den dit... -Ja, vilken brudmagnet sa GÄ och skrockade nöjt... Kunde bara hålla med honom... Det skulle vara tusen gånger bättre än en hundvalp... =)

Hon som hade tvättid igår kom hem 23.18... Om jag är nöjd? Så där, hon skulle ha tvättat förrra veckan redan... Men, men... Vad gör det, hon får ju bara dubbelt så mycket att tvätta... Hon har tur, brodern är i Stockholm, så där har det ju inte blivit så mycket... Nu packa... Utekläder, innekläder, varma kläder, bikini, lite finare kläder, uteskor, inneskor, gymnastikskor, kameraväska... Det brukar se ut som om jag skall vara borta en vecka... Tur jag har bil... Änn så länge... Den är lite krank....

Inga kommentarer: