tisdag 16 november 2010

Full rulle och vita väggar


3 timmar i huset... När vi kom dit hade elektrikern varit där.....


Idioten hade lämnat dörrnyckeln i låset... Dörren var olåst.... Om jag var nöjd? NEJ!!!!! Tur att vi skulle jobba där i kväll...


Två varv vitt i hallen.... Om jag har tur kan jag börja med den gräddvita på torsdag.... Om jag har tur... Nu är jag trött... I morgon är det full rulle på skolan, jobbar till 17.00.... Undrar om jag överlever dagen...


Jo, det gör jag... Men de lyckades klämma in ett möte på min lunch.... Onsdagar är sinnesjukt full med lektioner... Jag skrev till min chef och undrade om det var ok att ta med sig lunchen på mötet... Eller om jag skulle få vikarie....


Han sms:ade... Ta in vikarie... Skönt....


Det är många möten, det är mycket nu....


Att vara i huset är nästan som en avkoppling... Bara jag inte tänker på att jag snart skall flytta in... Då blir jag lite lätt deprimerad....

Inga kommentarer: