onsdag 10 november 2010

Ler

När jag närmade mig trafikljusen utanför Jacobs (närbutiken) så rabblade jag samma ramsa som vanligt...

-Måtte de ha parkerat som folk.....

När jag svängde in på vår parkering var det en jättesnöhög mitt på gården... Trixade mig runt den och in på min parkering... Till min lycka hade grannen till vänster parkerat halvt på den andra parkeringsplatsen så jag hade inga problem att ta mig ut ur bilen...

Undrar just hur personen som hade parkerat sin bil mitt emot snöhögen skall göra om han får för sig att flytta bilen... Hå hå ja ja!!!! Om de hade skottat parkeringen???? Jo halva gården... Min parkeringsplats skottade sonen åt mig i morse... Stackarn... Det är helt sinnessjukt...

DE KAN INTE HANDSKAS MED SNÖ HÄR NERE... Inte köra på 3 cm snö heller... Vi brukar skratta åt dem på jobbet... Vi norrlänningar alltså

Längtar efter våren jag....

Inga kommentarer: