måndag 22 november 2010

Grodor


Vi upptäckte i helgen sonen och jag att vi utvecklat betingade reflexer... Varje gång vi passerade diskbänken i köket blev vi sugen på en salmiak groda.... De var slut på ÖB som är våran salmiakgrodeleverantör...


Full dag... Var på skolan kl 06.30... Lektion mellan 08.00-09.00 sen tre utvecklingssamtal på raken. Det var meningen att jag skulle ha en efter lunch och en kl. 17.00.... För att göra en lång historia kort (eleven ringde till sin far och ställde in) (SUCK) så fick jag ett litet hål mitt på dagen så jag kunde betygsätta lite arbeten... Fyra av fem är inte dåligt...


I morgon skall jag ha fem igen... Kanske fyra, en elev flaggade idag att det kanske inte skulle fungera eftersom pappan börjat ett nytt jobb idag... Det är samma sak varje gång, vissa elever drar det ut på tiden för... Men de skall inte ha betyg till jul så det är inte så jätteviktigt.... =D


Nu ska vi se om jag hittar ett foto som passar... Känner för en vårbild...

Inga kommentarer: