lördag 13 oktober 2012

I mörkret är alla katter grå

och alla foton blir suddiga....

Vännen T kom förbi med 2 kg (eller mer) havskräftor som ha kokat själv efter konstens alla regler... Det var supergott, minst hälften blev kvar. De slängde jag i frysen och talade om för T att han fick minsann bjuda på kräftor en gång till. Fast då behövde han inte ta med sig något, kräftorna ligger redan i frysen... I gengäld fick han med sig resten av äppelpajen och de två baguetter som blev över som jag bakat. Trött, ruskigt trött.. Blir lätt det när man blir väckt av festande ungdomar kl: 1.38... Lade mig att läsa en stund... vaknade som vanligt kl:5... Japp, trött hela dagen... Men imorgon då ska jag .... Diska och tvätta kläder... Resten av dagen skall jag.... Göra något, vet inte än, jag får se imorgon... Snart sova, sova, säng, säng, säng...

Inga kommentarer: