lördag 28 juni 2008

Dagens skörd

Först vill jag bara att ni observerar storleken på den svarta klänningen... Just det M..... ?????

Klänningen vit med svart/vitt mönster har jag på mig just nu, med ett linne under blev den nästan bra.... Nästan eftersom jag måste vänja mig med en kort vid klänning...... Suck! Men vi konstaterade i alla fall att jag inte hade köpt "supertantkläder"... Tack dottern....

Den här gav mig super nostalgi känsla av 70-tal.... + Att den hade ett visst ryskt stuk över sig... Och om Ryssland tycker vi.... Om..... Har faktiskt tänkt på Olga och Soya hela veckan.... Undrar just hur de har det......


2 kommentarer:

Lena sa...

Grattos! Det ÄR roligt med nya kläder. Allt är jättefint, den sista ljuvlig.

Leina sa...

panter: Dottern var lite påstridig och påpekade att... -Jag tycker VERKLIGEN att den är fin... så då var jag ju tvungen att prova blusen. Och ja, jag är nöjde med inköpen... =D