måndag 16 juni 2008

ÄNTLIGEN


Äntligen, äntligen, äntligen..... SEMESTER......


Hur ska vi fira det då??? Kanske med en räkmacka med ett berg av färska räkor.... Kanske... Men först ska jag fira första semesterdagen med att åka till skolan imorgon för att flytta bildsalen från ena änden av korridoren till den andra.... Lite oplanerat, men det blir nog bra ska ni se.... Lite spännande till och med... Men sen ska jag vara ledig och fira med, ja varför inte en hemma gjord gigantisk räkmacka.... Mums....

2 kommentarer:

Lena sa...

Jag har firat med en glass!

Leina sa...

panter: Gott... Men glass får jag bara äta på lördagar (socker du vet)... Får nog fira imorgon.... Blev lite väl länge på skolan idag... Kom hem utan att ha hunnit äta lunch... Sprungit omkring o burit hela dagen... Svimmade nästan när jag kom hem... Sån har min första semesterdag varit... =)