måndag 20 juli 2009

Skatter i naturen...

Hallon i KA:s trädgård....

Helgen tillbringade jag i nästan total ensamhet... Dottern var i Gbg och träffade en kompis från Malå... Lördag åt hon och vännen E middag sen åkte de iväg.... Det var oerhört skönt att göra som man ville... Se vilka program på tv utan att någon sitter och flippar villt mellan kanalerna... Plötsligt får jag ett sms sent på lördag...



Tycker du kan komma hit snart, känns ensamt.



Hjärtat blir alldeles varmt.....



Vi hade nämligen bestämt att jag inte skulle komma i helgen, eftersom de skulle till Vännerborg hela lördagen för att primera (vet inte vad det heter) det ettåriga fölet....


Sen kom det ett mail med foton på hunden och berget av kantareller som han hittat när han var ute med hunden....


Imorgon åker jag dit... Ska plocka hallon i hans trädgård, blåbär i skogen... Samt kantareller om jag hinner... Åker hem igen på onsdag....

2 kommentarer:

Anonym sa...

"premiera" heter det man gör med hästar på hästpremieringen och orten kanske är Vänersborg?

Leina sa...

Anonym: Åh vilken tur att du rättade mig... Som jag har grubblat över vad det kallas... ;)