söndag 7 april 2013

Inspirerad


Igår var det kratta gården dag, först handla lite... På väg till affären kände jag hur mycket det blåste. Ingen bra dag att kratta på (japp undanflykt) bestämde mig för att baka rabarberbullar istället. Kändes som en bra lördagssysselsättning. Plockade raskt fram allt som behövdes bara för att upptäcka att mjölken nästan var slut... På med jackan igen och traska ner på byn... I frysen finns det rabarber som jag kokat till marmelad redan så det var bara till att tina.

På kvällen fick jag besök av "nya" bekanta... Hur roligt som helst att få skratta bort några timmar. Idag ska jag, försöka mig ut lite senare i eftermiddag och prova på att kratta lite till... Ska låta luften få bli lite varmare först. 

Sista dagen på påsklovet, ett kallt påsklov, men jag har vilat, hunnit göra en hel del. Ett bra påsklov fyllt med upplyftande möten, glädjeämnen och SOOOOL!!! 

Planerar för kommande aktiviteter.... Hmmm.... Gillar inte mailerdemon.... Gillar inte... =( 

Inga kommentarer: