onsdag 29 oktober 2008

Fick ett sms tidigare idag...

Här är ISKALLT. Ta med mössa och tjocka trjöjor och vantar! Kallt men underbart.
Det var min Kompis från Ystad som är i Dublin... Dit åker jag imorgon.... Så jag har...
  • Lämnat igen boken och cd skivorna på biblioteket.
  • Köpt en handväska som har en långt band (dottern har tydligen haft sönder min väska).
  • Köpt en lite börs att ha euro i (hittar inte den jag har, med euro i).
  • Köpt en varm tröja.
  • Köpt en skjorta att ha under tröjan (den fick jag gratis eftersom det var ta två bet för en)Köpt en Kappa modell tjock. (det var den jag betalade för, ½ priset och fick skjortan inpå).
  • Köpt en Peak Performence mössa.
  • Köpt skinnhandskar för bara 150 kr (tappade mina gamla förra veckan).
  • Köpt batterier (till kameran och mp3-spelaren).
  • Tagit ut euro på uttagsapparaten....

Sen kom sonen på torp, jag åt och han fikade.... Nu är jag trött... Jobbigt att shoppa ju...

2 kommentarer:

Lena sa...

Det är riktigt jobbigt att gå i affärer, men du hann ju med mycket. Torp är praktiskt, även om jag bara är så där halvförtjust i köpcentra.

Leina sa...

panter: Det är inte alltid jag hittar något där... Vet inte varför.. Men när det blir för mycket människor blir jag bara stirrig....