söndag 5 oktober 2008

Men va f*n, bilden är rätt väg i mappen... Men när jag lägger in den här blir den på tvären?????? Ni får vrida på huvudet......

Vad glad jag är som bor just här och inte där.... Stormen som de varnade om ser jag inte ett spår av, till och med regnet har upphört. Men det spelar ingen roll, jag har tvättstugan idag... halv åtta är klockan och jag är kaffesugen, men om jag börjar slamra i köket så blir nog inte kidsen så glade... Ska försöka stålsätta mig en stund till....

3 kommentarer:

Lena sa...

Fin bild!

Här har det fläktat lite mer än vanligt, ska strax ut på inspektionsrunda, för att se om det ligger träd över vägen.

En morgon utan kaffe?! Det känns stört omöjligt, har precis svept den fjärde muggen ...

Elisabet. sa...

så där är det för mig också ibland och man blir TOKIG! S

Nej, vem vill ha snö?
Här har träd blåst omkull och det ligger kvistar lite här och där.

Leina sa...

panter: Vi har inte märkt av stormen... Lite regn idag det är allt....

elisabet: Fattar inte varför bilden lägger sig på tvären??? Men men, man ska väll inte veta allt... Oj, ni har nog haft mer oväder än vad vi har haft...