lördag 11 oktober 2008

Lördag morgon

Och idag ska jag städa och tvätta lite kläder..... Kajsa har börjat allt oftare att komma för att sitta framför tangentbordet när jag ska skriva något... Bökigt, ja men ganska trivsamt samtidigt.... Lacknaftan är en av sakerna jag ska städa bort....

Bloggmadamen,,,, nej vänta nu!!! Bloggmademoisellen (jag är ju faktiskt en fröken, fröken) har äntligen gjort slag i saken och färgat håret mörkt... Som det ska vara säger dottern... Jag saknar mitt blonda sommar hår.....

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Men är du blond eller brunett, egentligen ...? Jag menar, vad ÄR du ..-))

Leina sa...

elisabet: Jag har mörkbrunt hår åt det röda hållet. Men var blond tills jag var 20... Så i min hjärna är jag blond inte mörkhårig... Ska göra slingor idag för att lätta upp det hela...