lördag 4 oktober 2008

Jag känner mig naken

Jag har tidigare berättat om att min dator kraschat och ett års bilder är raderade…. I fredags kom datorn tillbaka… Med större ramminne och en extra hårddisk…. Men den är ju tom, inga bilder ingen musik, så jag känner mig själsligen naken när jag inte kan hämta en bild och skriva något till den…

Tittade runt lite i den idag och hittade bilder som dottern lagt in i morse… Vackra bilder, bland annat på den här sööööta ulltussen som dotterns kompis i Växjö rår om… Bedårande är bara förnamnet… I köket jäser fortfarande bullarna.

2 kommentarer:

Turtlan sa...

Jag skulle gråta stora tårar om det hände mig... datorkrasch alltså.

För säkerhetsskull har jag bränt över mina foton på skivor. Planerar köpa en extern hårddisk.... tänker peppar peppar bra att ha en sån!

Turtlan

Leina sa...

turtelgirl: Så gjorde jag alltid förut.... Men i och med flytten hit föll det som bort. Och datorn var ju splitterny... Men nu har jag ett extern hårddisk... + att jag bränner på cd varje månad... Nu ska bilderna inte försvinna...