söndag 26 oktober 2008

När slumpen får avgöra....



Vill bara säga att sonen har godkänt bilderna..... =D


Vilken lycka... Jag har Internet igen.... Imorse när jag låg i sängen och inte kom ihåg att klockan var 08.00 och inte 09.00... Då slog det mig... I dotterns allt annat än välstädade rum står ju vår gamla dator... Den hon hade i Växjö, delgav sonen under den ovanligt tidiga frukosten min upptäkt... Spänt väntade vi på att hon skulle masa sig upp ur sängen... Så nu har jag en dator igen... Tills sonen lyckats fixa den andra, alternativt ta ut moderkortet som skall ut och resa, destination Skellefteåhamn... Och min broder...

Tvättstuga idag, ute regnar det och jag har nog drabbats av pms... Naturligtvis... Jag ska ju ut och resa snart... Dublin om några dagar... Men har lokaliserat min kabinväska som var spårlöst borta... Det var han jag var gift med som hade fått den när vi delat upp alla väskor... Inte mycket ryms i den...

Idag får vi Thaimat igen... Mums....

Visst ja.... Lovade sonen att jag skulle förklara valen av foton.... Dottern har inga av mina foton på sin dator...Så jag stack in handen i pärmen med alla fotocd-skivor... Det blev den här... Skrattade så jag nästan föll av stolen när jag såg dem... Sonen sa bara luttrat... -Ja, ja... Lägg ut dem du...




2 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Ha, ha: så'n (mat-)bilder kan förstöra vilken karriär som helst!

Men, vad har "hänt" med sonens hår...?...!

Leina sa...

dmh: =D Japp, tur han inte har någon karriär just nu.... Håret.. Han envisades med att ha dreds... Det är en väldigt gammal bild... Från arkiven...