fredag 29 juni 2007

Frånvaro


Det här är mitt liv nu…. Kartonger, kartonger, kartonger och plastpåsar. Jag hinner inte riktigt med bloggandet just nu… Varken min eller andras…. Just nu koncentrerar jag mig på källaren. I förrgår kastade jag flera hundra 100X70 cm stora krokiteckningar…. Det sved i hjärtat, tro mig. Det var krokiteckningar från 2 års konstskola och 3 års studier på BLI. Några sparade jag, De kastar jag antagligen nästa gång jag skall flytta. Men källaren är ett gigantiskt bröte. Samtidigt målar jag om sängen, den skall bli… Just det, vit…. =D

Nej nu har jag inte tid med det här längre, måste ner i källaren. Sa till sonen i morse att jag inte har någon känsla för veckans dagar längre. Det spelar ingen roll att det är fredag och snart helg. Jag måste jobba alla veckans dagar för att få det här att gå ihop.

Jag är såååå trött o less så ni kan inte ana….

Inga kommentarer: