söndag 17 juni 2012

Grönt och grått

är det utanför mitt fönster....

Hade en slappardag igår, det var jag värd... Idag är jag rastlös... Grymt rastlös, sonen sover fortfarande... Nej vänta... Det rör sig där uppe..=D Bra väntar på att han ska vakna så att jag kan ta hans smutstvätt när jag ändå skall tvätta... Lugn vän av ordning, han tvättar mina kläder när han tvättar så vi hjälps åt.

Idag måste jag hitta på något, vad som helst bara jag får utlopp för min energi som sakta börjar komma tillbaka... Tittar på motionscykeln som står framför mig, den skall nog få jobba idag. Inte att jämföra med dem som slet i Vätternrundan =) , jag kommer att vara betydligt torrare... Beundrar dem som utsätter sina kroppar för sådana utmaningar, bra jobbat... Är lite avundsfrisk, saknar att inte kunna ta ut mig så att jag nästan svimmar... Kroppen börjar bli gammal, reumatismen hånler mot mig just nu... Men cykla det kan jag... Tror jag ska ställa upp motståndet lite mer då får jag svettas i alla fall...

Sen då, vad ska jag hitta på mer.... ??? Vill hitta på hyss...

Imorgon jobb... Utan hyss.... Bara jobb...

2 kommentarer:

UllaMona sa...

Leina, önskar Dig ett riktigt skönt sommarlov.

Leina sa...

Tack UllaMona... Men jag kallar det semester... =D Den har börjat nu...