söndag 24 juni 2012

I väntan


På den riktiga sommaren.... Halva sommaren har gått nu och vädret som vi svenskar älskar att prata om drar verkligen ut på att visa sig från sin bästa sida. En vecka i maj thats all... Sen har det varit mer eller mindre SKIT!!!! I går satt jag i soffan och slötittade på tv eller surfade... Gick omkring lite och konstaterade att jag borde diska.... Sen lade jag mig i soffan igen....

Senare på eftermiddagen så spöregnade det... Suck... Såg en film på tv... Sen en till... Tittade in i köket och konstaterade att ingen hade diskat... WTF!!!!! Suck! Tittade runt på nätet, hittade en gammalt foto jag lagt ut för många år sedan...

Belinda dansar runt majstången. Ser ni den inte, här ovanför, rakt över första "här"... Ler än... Midsommar i Malå, längesen nu. Sen tittade jag på en billig tv på SIBA 2900 kr (eller något sådant)... Hmmmmm... Funderar på att köpa den, vet inte om jag måste åka in till SIBA, man kan beställa på nätet men jag skulle vilja se den först... Åka in sa Bull... Jag har ju INTE hittat bilnyckeln än, tror jag skall testa kollegans tips om sax och nyckel i fönsterkarmen... Hon sa att det skulle fungera till 100%... Men jag tror att bilnyckeln inte finns i huset... Får väll prova ändå, men åka buss till SIBA och sen vänta på nästa hem känns... Så där... Suck! Men tv:n var billig....

Suck, först ska jag ut i köket.... Disken skriker ilsket åt mig nu....

Inga kommentarer: