fredag 22 juni 2012

Midsommarafton

I mitt äppelträd hänger det drivor av äppelkart.... Det kommer att bli MASSOR av äpplen... Varför suddigt??? Hmmmm.... Det blåste när jag tog kort... Men titta så fin skärpan är bakom äppelkarten... =D =D =D


Jag borde städa, diska, förbereda för middagen.... Men det gör jag inte, jag sitter här vid datorn och har tv 4:as morgonprogram på samtidigt.... Det blir bra ändå... I år blir det tvärtom, en kompis från Värjern (Smögen för mina vänner i norr) kommer hit i år. I fjol firade jag midsommar där i regn och rusk. Vi tog en sväng runt Smögen, det är sjukt mycket ungdommar där som tältar, super och .... Ja det är ganska stökigt... Det är det inte här, här är det lugnt och skönt.... Som att bo på landet faktiskt fast jag bor mitt i samhället (lika stort som Lycksele =D ) Nej, nu måste jag nog ändå ta mig i kragen och göra lite... Solen skiner hade helst gått ut....

Inga kommentarer: