tisdag 18 juni 2013

De ska va gött å leva....



Sista arbetsdagen, sovmorgon och en stilla morgon framför tv 4:as nyhetsmorgon. Såg just kalkoner spela fotboll, ganska underhållande i sin enkelhet... Här ska jag vara idag och röja upp, väggar och anslagstavlorna skall målas inte bara i bildsalen utan i alla tre rum. Bildsal, bildens datarum samt mitt överfulla förråd/betygsättarrum.... Det är mina elever som har gjord grovjobbet nu ska jag bara finjustera. Skall ta in datorn så jag har lite musik... Sen är det bara till att sätta igång... Visst ja, först fylla i tre "individuella utvärderingar" en för varje årskurs... Men sen ska jag med iver kasta mig in i jobbet med att få ordning i bildsalen... Nu är det dags för att sätta sig i pärlan och susa iväg till jobbet... Sen... Hämta passet i Uddevalla... =D

Inga kommentarer: