söndag 23 juni 2013

Oj, solen tittar fram


Skolavslutningsdagen, vitt, vitt, vitt... När jag provade roskransen på Beyond Retro så hade jag min knut LillaMy style... Då såg det ut som om jag klädde mig till brud så jag blev lite tveksam... Så kom vi på att om jag satte knuten i nacken så skulle det fungera... Det gjorde det... När jag inte har blommorna i håret hänger kransen på mitt "supskåp"...

Idag är himlen grå, grå, grå, men plötsligt skiner solen igenom... Förkylningen är något bättre men jag känner mig svag och trött med andra ord ganska orkeslös...

Kom på en sak igår... Nu när jag har bil kan jag faktiskt allvarligt fundera på att börja gå på gym igen. Vi har två gym i Munkedal eller Munkeland. Kände att gå till Munkeland är inget problem men när jag tränat i två timmar och sedan duschat är det ingen hit att gå hem igen. Det är helt enkelt för långt att gå... Men nu har jag ingen ursäkt längre... Ska kolla på nätet vilket som är bättre av de två... =D


Inga kommentarer: