onsdag 26 juni 2013

En oresonlig lust


att sola drabbar mig just nu.... Ute strilar ett stilla regn och tv 4:as meteorologer kan inte utlova sol och värme på flera dagar... Däremot klass 1 varning för skyfall, min stackars gräsmatta, stackars hon som skall försöka klippa eländet...

Så vad ska jag göra idag, sitta vid datorn, se lite tv, städa, fixa med kläder, diska, kanske måla lite, kolla upp vad jag har i alla skåp i köket, åka till gymmet och kolla upp om jag skall börja träna där (ärligt, dags att göra något år eländet nu, ont i höften har jag haft 1½ år nu)... Ser ut som om jag har fullt upp ändå...

För övrigt har jag och Kajsa olika synsätt på hur man gör när man solar, jag ligger på filten hon kommer springande och kryper under.... Men hon vill gärna vara nära så under är antagligen bättre än inte alls... Trodde katter gillade värme...

Inga kommentarer: