onsdag 5 september 2007

3 timmars vandring

på en skogsled upp till Krokestugan......

Blev 6½ timmes vandring och en stor del genom urskog, över våtmarker och upp och ner för stup....

Vi hade gått vilse..... Men jag litade blint på min kollega och han lotsade oss rätt med hjälp av kartan....

Jag lever, kameran är full med bilder.... Men just nu vill jag bara sitta i soffan och stirra rakt fram. Duschade, sov en timme sen lagade sonen mat o dottern gjorde sallad..... Jag har ont överallt..... Är lätt knäckt....

Om vi hade kul?

Jaaaaa, det hade vi!

=D

6 kommentarer:

Elisabet. sa...

Ååå, stackare!
Jag vill inte byta.

Lena sa...

Vilse i urskogen? Låter inte kul. Jag hade varit jättenervös.

hugan sa...

hehe lät ju sådär lagomt kul..skönare att sitta nyduschad i soffan då ;)
Snart helg igen!

Leina sa...

elisabet: Nä det var inte synd om mig.... Det jobbiga var att försöka få de negativa eleverna på bättre humör.
panter: I vanliga fall skulle jag ha varit nervös. Men jag litade på min kollega och om eleverna hade sett mig nervös hade de fått panik.
huga: Så rätt du har. ;) Det första jag gjorde när jag kom hem var att ta av mig alla kläder och lämnade dem i en hög på köksgolvet. Sen duschade jag länge... Jag luktade inte smultron när jag kom hem.

Det Mörka Hotet sa...

Låter som du/ni hade en bra och spännande tur!


DMH/Samuel

Leina sa...

dmh:Ja den var både bra och spännande. MEN, får lov att erkänna att jag är lite för gammal för sådana äventyr. Fredag kväll och jag är ursinnigt trött. Men imorgon är jag pigg.... Kanske... =D