lördag 8 september 2007

Min mamma

Dottern hade en kompis på besök igår...... Plötsligt hörde jag henne ropa på mig, när jag kom in i hennes rum sa hennes kompis.. -OJ!!!! Och stirrade på mig, eftersom jag var tröttast av alla trötta just då reagerade jag inte. Det lustiga var att dottern inte ville något, så jag sa go natt och vände mig om och gick. När jag passerat dörren hörde jag...

-Din mamma är vackrare än min mamma!!!!

Då var jag för trött men idag frågade jag dottern om jag hört rätt. Det hade jag.

Vad gör man med det? Får väll lov att känna mig aningens stolt antar jag.

=D

2 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Wow: klart du skall vara stolt!

Själv hör jag enbart diverse olika direktiv om hur tyst och osynlig jag skall vara när döttrarna har gäster...vilket jag aldrig lyckas med!


DMH/Samuel

Leina sa...

dmh: =D

Ja men så är det nog här oxå. När vi bodde i huset blev vi beordrade att stanna på övervåningen hela kvällen/natten o fick under inga omständigheter komma ner.... Men nu är mina barn i stort sett vuxna. 1 av dem i alla fall och den andra blir det i januari. =D