lördag 22 september 2007

Äntligen

Varje lördag kommer jag på att jag skall fota frukosten..... Varje lördag kastar vi oss glupskt över de varma bröden...

Men idag hann jag fota. =D

Vi turas om sonen och jag att gå och handla butiksbakat bröd på Jacobs varje lördag. Sen fikar vi länge, länge, dottern hon sover gott i sin säng under tiden. Gillar lördagar när halva helgen är kvar. Pratade länge med min andra Bosse idag, först pratade jag länge med hans fru. Vi har inte pratat med varandra på evigheter så det var mycket att ta igen. De tyckte bägge två att jag skulle ta en sväng till Ystad nu när jag bodde så nära.... Jo, jag borde men det får nog bli till våren eftersom en helg blir för lite tid. Åker jag till Ystad vill jag träffa Bettan med och att dela en dag blir körigt... Vi får se, helst skulle jag vilja åka nästa helg....

Inga kommentarer: