söndag 4 mars 2007

Det blå skåpet

Kajsa som alltid vill ligga på oss, saker jag saknar..... Värmen från henne som gör att man nästan omedelbart somnar, mycket beroende på att man oftast oxå har på sig yllefilten. Helgen har varit lugn och slapp, mest för att jag inte har kommit ut på nätet i helgen =(.... Har inte gjort så mycket, varit ute och gått till Lindenäs. När jag kom dit kom jag på att "Lindenäs" finns ju i Malå oxå den rundan har jag gått hundratals gånger sommar som vinter. Det börjar bli mer och mer hemma här. Renen Rune på ICA, promenader till Lindenäs.... Vad skall jag hitta härnest. Det blå skåpet har min farfars far gjort.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Guscheligen, jag blir sömnig bara av att titta på bilden.

Visionary soul sa...

Förlåt, jag bara MÅSTE... fråga: men det är väl ingen som har skitit i det, hoppas jag? "Det blå skåpet" är ju annars till för det, liksom... ;-)

Fin bild. Man blir sådär härligt sömnig av den... vilket är rätt bra så här dags! :-)

Elisabet. sa...

leina: du är härmed utmanad .. ja, jag vet .., men man måste ju hugga till med nån ... läckert med bild Visionary!

Leina sa...

matilda: Ja det är det som är grejen med katt o yllefilt =)

vs; "Skrattar högt" Jag bara väntade på den kommentaren...

elisabet: förstår inte riktigt.... Ska gå in på din sida och se vad du har utmanat mig på...

Visionary soul sa...

Vet inte om det är samma utmaning som du redan fått från Elisabet, men om inte... så får du härmed en av mig! :-) Kolla på min blogg så ser du vad det går ut på. Lite förströelse från andra tankar kan du kanske behöva.