lördag 24 mars 2007

Saker jag inte är van med


Att dela min lilla toa med någon annan som skall sminka sig... Eller som Rosenknopp uttryckte det.... -Skall du skrämma små barn? (Vilket jag tydligen brukar säga till henne).
Jag är inte riktigt överens med henne om hennes sätt att sminka sig... Att måla kolsvart med tjocka sträck runt hela ögat kan jag ha överseende med... Men att måla knallrött eller chockrosa på och under ögat, lååååångt under ögat???? Nääää, de e ba fö mycke.....
Få se hur det blir idag... =)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, där är det superläckra rödsvarta håret igen! Vore jag 20 år yngre så skulle jag också färga håret så.

Anonym sa...

de der ut som hon har dopat huvet i en svart färg burk

Leina sa...

matilda: Nu tycker jag att du är lite trångsynt =) inte behöver man vara 20 år yngre för att ha den här frisyren... =D Go girl.... Fast nu är det inte rött längre nu är det chockrosa....

Bill: Ja eller hur.... Sen spillt lite rosa över alltihopa.... =D Du är bara avundsjuk...

Anonym sa...

Företaget jag jobbar på är så extremt konservativa att jag aldrig i livet skulle våga komma med håret i sådana färger. Tyvärr. Det kanske är dags att byta arbetsplats?

Leina sa...

matilda: =D Jaha, så det är arbetsgivaren som är trångsynt.... Inte bra....