onsdag 28 mars 2007

Jag är så fruktansvärt stolt....


Över dottern som är så är så fruktansvärt duktig att fota..... Det är ett välkänt faktum att jag ALDRIG blir bra på bilder... .Bra och bra, jag ser lätt störd ut på varenda foto.... Men när vi var ute och fotade i lördags så fick hon en hel del bilder på mig som är kanonbra... Fattar inte hur hon bär sig åt... Bilderna på kollegans son är också helt suveränt fina..... Men å andra sidan är den pojken hur söt som helst....

I morgon skall vi med 150 elever till Göteborg.... Jag har inte ens vett att vara orolig.... Det borde jag vara eftersom jag inte hittar någonstans där. Litar helt enkelt på mina kollegor att de inte skall tappa bort mig.... Vi hade samlat in 50 kr/ elev... Det mesta i 20 kr sedlar och 50 kr sedlar... Så jag var på banken igår för att växla, supersmidigt de vägde helt sonika sedlarna och mynten fick jag växla själv i en växlingsautomat som satte in pengarna på mitt konto.... Det var ju den bästa delen... Ja, ja jag tog ut samma summa i bankomaten... Idag hämtade jag de 130 100-korten för den nätta summan av 13 000 kr... Pengarna har jag haft i ryggsäcken hela dagen.... Lite nervöst, eller inte... =D Det var lite svettigt att stå på Kampenhof och räkna de små busskorten som klibbade ihop sig.... Dels för att de var så många och så små, dels för att min mocka kappa var alldeles för varm i vårvärmen.

Imorgon får det bli den tunna linjackan.... Jag får bita ihop när jag skall till bussen imorgon.... Herre Gud! Jag är norrlänning lite kyla får man allt tåla....

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Leina, du är alltid vacker och blir i mina ögon alltid bra på bild!

Leina sa...

bettan: Vi har ju kommit överens (tidigare)om att du nog du nog är lite småkär i mig. Därför tycker du att jag är vacker på bild. =D

Leina sa...

mona: Ja du om någon har ju sett alla muppkort som finns på mig... Om jag inte missminner mig så äger du en hel del av dem... Fest på er veranda, konstig solbränna (vita solglasögon på ett kräftrrött ansikte) och en annanas var viss oxå inblandad.... Snacka om att ha en hel del utpressarbilder... Hua! Visst är du min bästa vän????? Snälla.....=)