fredag 17 augusti 2007

HA!

Hittade en bild från festen på en kollegas av regn nerblötta huvud....... Till mitt försvar så har jag inte tagit bilden. Jag har för vana att ta kort sen skickar jag runt kameran och de andra tar bilder.... Hur kul som helst att titta på när man kommer hem... Fast den här gången försvann min kamera och eftersom vi inte var de enda på pensionatet blev jag lite orolig. Lätt hysterisk enligt mina kollegor. Det visade sig att en av mina kollegor från mitt arbetslag HoT hade tagit hand om den. Sen for hon och badade..... Jag sprang länge omkring och frågade alla.

-MIN KAMERA, HAR NÅGON TAGIT HAND OM MIN KAMERA.... Lite störande för min omgivning men som sagt var.... Jag var l i t e orolig......

2 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Usch, jag hade också blivit så där "blöt" - av svett dock - ifall min kamera hade försvunnit för en stund: förstår din oro till fullo!


DMH/Samuel

Leina sa...

dmh: TACK!!!! Du är härmed min idol.... Har inte fått annat än gliringar över min hysteri.... Men jag var faktiskt genuint orolig o ledsen.... Tur att jag har skötsamma kollegor som tar hand om mina saker.... =)