fredag 17 augusti 2007

Så har man börjat jobba

Onsdag-torsdag var vi på Bohus-Malmön.... Jättefint tror jag... Det ösregnade hela tiden förutom just efter lunch torsdag. Med andra ord tog jag nästan inga kort (förutom på middagen, läs festen). Skötte mig lite tror jag.... Jo det gjorde jag nog..... Roligt hade vi och god mat fick vi, skaldjursbuffé med skaldjur direkt från fiskebåtarna i Smögen. Sinnessjukt gott, speciellt havskräftorna. Mmmmmm.... Med vitt vin, mycket vitt vin..... =) Tyvärr kan jag inte lägga ut bilderna från festen, mina kollegor skulle nog inte uppskatta det........ =D =D =D

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är alltid så himla aktiv att det får mig att känna mig som en riktig segpropp!

Havskräftor låter godare än gott!

Leina sa...

matilda: =D Jag är för det mesta väldigt aktiv.... HELA tiden, men det här var en påtvingad aktivitet. Kick off med jobbet... Lärare kan verkligen släppa loss. Tro mig... =) Fast nu för tiden tycker jag nog att jag är oerhört oaktiv och småtråkig....

hugan sa...

JOOOO jag tycker gott att du kan smyga in ett par små bilder på dina kolleger!! Jag ska inte skvallra ;))

Leina sa...

fr.huga: ha ha ha ha... Nä, måste hålla mig väl med dem... Speciellt eftersom några av dem är inne här och spinkar.... =) Fast några bilder skulle jag kunna redigera.... Eller... Hmmmm....