måndag 6 augusti 2007

Mamma du ser så sur ut!!!!








Kan inte mer än hålla med, när jag är avslappnad så ser jag faktiskt sur ut... Inget jag har valt det är bara så...
Söndagen tillbringade vi delvis på Bohusläns museéum där vi oxå tog oss tid att sitta ner på deras uteservering med en helt vanlig kaffe kopp. Ingen latte som jag vanligtvis dricker. Det var varmt och skönt även om solen vägrade titta fram. Hemma stod kartongerna och jag brydde mig inte om dem alls. Hur skönt som helst....


3 kommentarer:

Det Mörka Hotet sa...

Vad är det för pimpad New York Yankees-keps din son fått tag i? Klart häftig!


DMH/Samuel

Elisabet. sa...

Nej, det tror jag inte ett dugg på! Jag tror möjligen att du är trött.

Leina sa...

dmh: Den köpte han i ett stånd på Fjordfestivalen som pågick för fullt när vi kom ner... Den jag inte orkade gå på... Nästa år kanske... =D

elisabet: Nej det är tyvärr så, jag ser sur ut när jag är avslappnad.... De påsiga ögonen=trötthet. Men idag tisdag skall jag sola igen. Först ska sonen o jag till den andra antikaffären o se om vi hittar någon möbel att ha stereon på...