onsdag 17 oktober 2007

Favorit i repris

Här skulle det vara en bild på hon som bor i bushen. Men tyvärr går det inte lägga ut bilder kväll..... =(

Simultan kapacitet är något som är av godo...

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!

Nord Irland gjorde 1-1 nu.....

Var var jag? Ja just ja simultan kapacietet, jag har spenderat kvällen framför tv:n. Först fotboll Sverige-NordIrland, länge stod det 1-0, man faller in i känslan... Det här fixar dom lätt. Den känslan har försvunnit upp i tomma intet. Samtidigt som fotbollen har jag sett på Heros på 4:an och pratat med hon som bor i bushen. Det var ett tag sen vi pratade med varandra, hon har fullt upp med sitt och jag med mitt. Sen underlättar det ju inte att vi inte svarar när den andre ringer.... Just nu är jag lite fundersam. Dottern som varit utanför Gbg för att titta på en häst som hon kanske skall hjälpa till att rida har inte kommit hem än... Hon svarar inte i telefon.... Det är nu man är lite orolig... Sms..... Hon är hemma om 10 min. Mamma kan andas ut. Fortfarande 1-1...

Inga kommentarer: