onsdag 24 oktober 2007

Precis vad jag behövde idag


I tre dagar har vi haft temaarbete på skolan. Hållbar utveckling för hela slanten. Jag jobbade med sopkonst. Har aldrig gått så mycket som under de här dagarna. Fram och tillbaka, hämta, lämna och söka. Jaga bort elever som inte skulle vara hos mig. Jaga reda på elever som skulle vara hos mig. I det stora hela.... Eleverna jobbade jättebra, helt enkelt kanonbra.... Men när jag kom hem var jag lite lätt irriterad och mycket trött.... Efter middagen öppnade jag e-posten, där hade jag ett brev från kungliga huvudstaden. Den som skrivit brevet måste ha känt på sig att jag behövde skratta lite på kvällskvisten.... Voila.... Här är sidan som jag fick mig tillskickad....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken knäpp fågel! Och störtrolig!

Leina sa...

matilda: Jaaaa, fatta vad jag skrattade när jag fick se den....