söndag 28 oktober 2007

Sa roligt vi har det

Fast det blir utan a. a. och o... Ni vet med prickar ovanfor...

Idag har vi slappat, gatt lansgt strandpromenaden och solat. Ratt vad det var kande jag hur vatten forsade over min fot.... Gahhhh! Blev dyngsur eller rattare sagt handduken. Sa jag flyttade mig lite.... Lag sen lange, lange och solade, lyssnade pa mina kollegor som pratade o havet som forsade in. Mitt i allt kom en jattevag. Jag blev blot o full av sand, min vaska blev blot och kameran som lag i byxfickan blev blot sa aven mp 3:n. Fa se om mobilen o mp3:n klarar sig, det vet jag inte an... Kameran daremot som var i handvaskan verkar ha klarat sig bra. Huvudsaken det. Nu ska jag upp till de andra.... Men jag har tvattat i evigheter for att fa bort all sand fran allt... Jag har det jattebra.....

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad sjukt! Var det tidvattnet som kom in, eller?

Anonym sa...

pesseregnar idag i uddevalla
/IT-björn

Elisabet. sa...

Å, Leina!
Passa på och njut och ta igen dig nu .....! Kram,kram.

Visionary soul sa...

Fortsätt ha det jättefint! :-)

Det Mörka Hotet sa...

Tror du måste ha med dig en liten mörkhyad bärare nästa gång du är ute och reser..!


DMH/Samuel

Villa Nian sa...

Nä men vad underbart det låter!

Villa Nian sa...

inte att allt blev blött och fullt med sand men annars :-)

Leina sa...

matilda: tidvatten var ordet sa Bull.

b. Jag vet, det är synd om dig.... Du kan få en kram på måndag..... ;)

elisabet: Jag har bara gjort det jag vill.... Till en dels förtret... =)

vs: Det hade jag..... Jätte allting...

dmh: Absolut...=D

tina: Först blev jag småsur... Men sen skrattade jag bara åt det. All eletronik höll...