lördag 14 juli 2007

Senaste tillskottet i kusinskaran








Bilen behövde repareras, kosan styrdes mot Skellefteå. Så medan bilen var på reparation åkte vi andra till Gawa (min bror), hans fru och deras lilla dotter.

Hon är hur söt som en docka och hur snäll som helst. Vi turades om att hålla i henne vilket hon godmodigt accepterade.

Vad gör Leina annars? PACKAR!!!!!! Det spelar ingen roll om det är måndag eller lördag…. Jag packar…. Är så less så att jag nästan spyr, men igår slutade vi tidigt, 16.00…. Sen brukar vi fortsätta en stund på kvällen… Men inte igår, hur härligt som helst. Det här är den sjukaste semester jag någonsin har haft. Kommer att vara en totalt knäckt kvinna när vi ska börja jobba igen. Undra just hur lång tid det kommer att ta att packa upp allt? L å n g tid…..


3 kommentarer:

Visionary soul sa...

Men du, hon är ju lik dig! :-) Vad kul!

Och jobbigt med allt packandet... jag hoppas verkligen att du kommer att hinna få någon vecka alldeles utan arbete, innan du börjar jobba igen...

Elisabet. sa...

Alltså ... jag har aldrig i hela mitt liv sett en son som är så lik sin pappa som Bill.
Never!

Och du är vacker som vanligt.

Leina sa...

vs: ???? Men tänk det var precis vad min bror sa... Att hans dotter var lik mig... Jo, det är kul... Jag funderar på att bara ta det lugnt första två veckorna. Packa upp sakta men säkert, låta det ta sin tid... =)

elisabet: Ja han är lik sin far fast med mina läppar... =) Vacker? Nej... Men håret blev bra.