måndag 20 april 2009

Hoppar friskt i tiden....

Just nu händer det lite för mycket i mitt liv... Eller... Det är ju bra att det händer mycket, men jag hinner inte riktigt med att berätta allt i bloggen... Nu är vi tillbaka i Lappland, ni vet där jag var före påsk... Bilden ovanför är ett Västerbottenshus modell litet o nätt, det står invid Blå vägen och jag har passerat det tusentals gånger... Det ger en viss trygghet där det står som det alltid har gjort...
En av våra promenader längst Blå vägen dottern, mamma och jag... Dottern fick lite "spel" där vi gick eller... Hon behövde få utlopp av sin energi....

Millan framför "fuse" (fä huset alltså ladugården)...

Den vackra nyckeln som går till fuse... Stor och tung... Härlig... Vacker....


En återkommande syn... Fuse... Så här fint är det när man sitter på toan hos mamma... Om man vrider huvudet åt vänster så ser man fuse och skogen bakom... Sommardagar är det särskilt rogivande och sinnligt vackert med den djupa gröna färgen...

Inga kommentarer: