onsdag 29 april 2009

Oj, klockan är snart halv tolv... Jag borde sova för länge sen

(Sita blir utfodrad)

Ibland kör det ihop sig... Hade äntligen bokat tvättstugan... Sen bestämde vi att KA och den äldsta och den yngsta dottern skulle äta middag här.... Som tur var har sonen flyttat hem igen så han skulle börja tvätta... Allt ordnar sig.... Vi skulle handla en examenspresent till mellandottern som tar studenten imorgon... Det blev ett guldhalsband med tre små, små, små hjärtan på rad... Det var en mycket trevlig kväll med många skratt i mitt lilla kök... Innan middagen var klar kom äldsta dotterns pojkvän hit från Gbg så vi var 6 runt mitt bord i min lilla köks hörn.... Allt går... Maten var god, helstekt laxsida.... Mums... När de efter kaffe och blåbärsmuffins började prata om att fara hem och stod i hallen fick KA telefon.... Han log stort och frågade om vi skulle på 50-års kalas på lördag???? Hmmmm klart vi ska.... Där flög min lugna helg all världens väg... Sen susade de iväg i den vita bilen en Dodge någonting... (förlåt du vet att jag inte kan bilnamn) genom den ljumma försommarnatten.... Imorgon skall åk 7 o 8 i vårt arbetslag iväg till Gbg, jag skall inte följa med eftersom jag jobbar på en annan skola på em... =(

Nu ska jag försöka sova... Inte bra att dricka kaffe runt 22.00 på kvällen... Inte bra alls...

Inga kommentarer: