tisdag 14 april 2009

Nackdelen med att besöka mamma är all god mat...

Fördelen med att besöka mamma är all god mat.... Tur att man kan ta långa promenader... Nu har påsklovet tagit slut... Känns lite märkligt att börja på en tisdag... Stressigt på något sätt som om man kommer i otakt... Trött, fortfarande... Märkligt.... Något annat som är märkligt... Diskproppen till diskhon är borta så jag kan inte diska.. Eller jo det kan jag om jag tar en stor skål o diskar i... =) Nu sova... Oj, massor att blogga om oxå... Hur ska jag hinna med det???? Nu sova, ögonen svider...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Såg din mammma precis så där i dag då vi körde hem från fjälls bara du som fattades så hade bilden varit komplett/Gonatt från Mona

Elisabet. sa...

Och jag är också totalt slut på.

När ska orken komma tillbaka?

Fasar redan för på torsdag .,. (är ledig i morgon ...) och är hes och hostig.

Leina sa...

Mona: Ler, ja hon har ju inte roligaste promenadvägarna på vintern. Men på sommaren är Blåvägen otroligt vacker...
Elisabet: Men lilla gumman, krya på dig. Tror det är solen som saknas.