torsdag 16 april 2009

Tårtkoma....

Fast egentligen är det kladdkakekoma... En av de godaste kladdkakor jag någonsin ätit... Med svarta vinbär, blåbär och hallon i... Sötsyrlig och ljuvligt god... Det blev en stillsam pizzamiddag (på sin födelsedag får man äta vad man vill) =D Sen lite paket... En kattbok, en tockendäringa zester och två Filippa K kaffemuggar.... Inte illa...

Själv hade jag köpt tre buketter med tulpaner.... (det var rea 19.90 istället för 49.90). Stor o fin står den numera i vardagsrumsfönstret... Så var man ett år äldre.. Hur det känns??? Som vanligt...

Sen vill jag tacka alla som ringt och sms:at under dagen... Kakelugnsuppsättaren var först ut... Mamma var god två med ett telefonsamtal 7.10... Hon ville hinna innan jag skulle börja jobba.. Vilket var lite sent med tanke på att jag alltid är på skolan 6.40.... =) Elisabet ringde och ville promt tala med en kollega till mig... Hon fick prata med M som sedan gav mig en kram från Elisabet... Goa Elisabet.... Hon som bor i buschen skickade ett sms, log länge efteråt... Så har det fortsatt... Phust, jobbigt att fylla år... =)




4 kommentarer:

Carina sa...

GRATTIS på födelsedagen och hoppas du haft en fin kväll också.

Nu börjar ju resten av ditt liv, det bästa återstår säger dom som varit där:)

Kramar Carina

Leina sa...

carina: Tack... Jo det är ju så... Att det bästa återstår...

Tobias Johansson sa...

Det var lite svårt att gratta dig när jag inte såg dig i korridoren.. inte heller idag såg jag dig, märkligt. Men tro inte att jag glömde bort det!

Grattis i efterskott!

Leina sa...

Tobias: Måste bero på att jag är så liten o osynlig... =) Tack...