torsdag 16 april 2009

Inte hela vägen till Malå...

Men väl till Kristineberg tog jag mig för att hälsa på "hon som bor i bushen"... Tänk det kändes som igår fast vi inte setts sen i juli.... I hennes vita kök satt vi länge pratade och skrattade... Hon ville att jag skulle öppna min födelsedagspresent där och nu.... Som jag skrattade när jag väl öppnat det vackra paketet....
Bilden blev lite suddig... Mina barn påstår att berlocken passar mig som handen i handsken... Egentligen skulle hon köpa en där det stod... "I tried being reasonable I didn´t like it" men den fanns inte... Synd... Den var oxå bra... Precis som "Frankly my dear I don´t give a damn"... Allt hos BJORG (fast norskt Ö, ni vet o med streck genom)... Dottern önskar sig ett halsband därifrån... =) Jag med... Många saker... Vill ha o vill ha.... =)

När vi suttit en stund och pratat kom "di sma" hem... Oj vad de hade vuxit... Go är de tvillingarna som gav sin mor världens överraskning ....

Genom att vara två..... De ville så gärna vara på bild på nätet... Så varsogod... Här är ni... Ler....


Hos hon som bor i bushen går allt i ljusa helst vita färger, gamla och nya möbler har målats om... Allt är genomtänkt och otroligt vackert...

Hon som bor i bushen suckar lite uppgivet... Nu är nämligen nya huset fullt... Det rymms inget mera... Tavlan på väggen tyckte jag var hur läcker som helst..... Själv söker jag vita spetsgardiner, helst med gammal touch.... För att hänga upp på torpet i Västergötland... Dit ska vi imorgon KA och jag... Cheeba med antar jag...

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Urläcker tavla!!!

Det hela ser ut som en artikel från Sköna Hem.

Leina sa...

Elisabet: Japp det gör det och det är nog tanken... Finns nog ingen som spenderar så mycket tid på inredningsbloggar som "hon som bor i bushen"... Ler...

Anonym sa...

Åh tack Elisabeth,det tar jag som en stor komplimang.Hon som bor i bushen.