fredag 15 juli 2011

Fredagsmys

Äntligen fredag, sitter här med Kajsa i knät... Hon vill inte gå ut, det regnar... Igår när jag satte mig vid datorn runt 22.00 såg himlen ut så här... Skirt rosa... Jättevackert... Sen började det regna... Det regnar än... Det ska regna en vecka... Den 25:e kommer kära mor ner på besök, då ska solen skina, tycker jag... Så jag får planera att göra inomhus saker. Det behövs göras massor.. Men egentligen borde jag putsa lister och måla dem så att jag kan få till vardagsrummet.... Det känns som om allt står stilla nu... I morgon skall jag på "födelsedagskalas" hos Chivas husse... Han fyller år på söndag, men då måste han jobba med sin bil som skall lackas... Känns som ett bra byte för mig eftersom jag bara får "fuska" och äta onyttigt på lördagar. =D Hade han haft "kalas" på söndag hade det bara blivit kaffe för min del... =D=D=D

Idag skall jag ordna med sänglinnen och handukar i mitt fina handgjorda skåp som nu står i mitt sovrum och myser... Det blev så fint och det skall bli finare...

Inga kommentarer: