lördag 30 juli 2011

Jag hinner inte



Skriva här... Mamma och jag gör så mycket roligt så jag hinner inte sitta vid datorn... =)


Mycket har hänt, bra att ha när det blir långa regniga dagar i höst... Men av allt elände och olyckor som hänt under de här dagarna (inget som inte är hanterbart) så är jag mest ledsen över att 1. mitt objektiv till kameran är trasigt. 2. att jag plötsligt inte kan föra över foton från minneskortet på min systemkamera. (tack och lov för min lilla pluttkamera). Men jag vill absolut föra över korten på minneskortet till datorn..... Idag lördag ska vi ta det lugnt, inte åka någonstans... Kaffe hos grannen M kl 11.00 sen Jilles antikt för att se om jag hittar en taklampa till hallen uppe... Nu har jag inte tid att sitta här... Hej å hå... Vi har det bra i värmen...

Inga kommentarer: