söndag 11 april 2010

En liten promenad i stan med sonen

Jag trotsade min trötthet och tog en promenad i solskenet.... Istället för att gå min vanliga stråk, Strandpromenaden tog vi en runda inne i stan. Det finns bostadsområden inne i Uddevalla som är jättefina, annorlunda....

Tror att den här föraren är V Ä L D I G T mycket dyslektiker... Föraren trodde nog att det stod "Parkera framför porten" missade ej...

Ett av de många lite udda husen, det är vanligt att de klänger sig fast på stenklippa... Skulle inte vilja bo så och ha småbarn, just det här huset bor nog ingen i... Tror jag


Äntligen är det VÅR... Skillor, snödropp och krokus finns överallt.. Och på buskarna kan man se löven som absolut vill ut nu....

3 kommentarer:

Elisabet. sa...

Idag var det rena sommarvärmen i Halland! Thomas gick i shorts och jag flämtade i värmen ...

Leina sa...

Elisabet: =) Inte här... Men sonen gick i shorts och t-shirt under vår promenad... Inte jag inte...

Leina sa...

Elisabet... Glöm inte kolla hotmail... =D