torsdag 1 april 2010

Ledig, ledig, ledig

På min gata i stan..... Här ska jag handla.....


Har tagit ut en av mina "kompdagar", har 80 timmar övertid det här året... Fast det är svårt att ta ut kompledigt... Är man lärare så måste man förbereda och göra extra lektioner eftersom vikarien oftast inte kan ta över där man är... En massa jobb med andra ord att vara ledig... =)


Men idag hade vi lästema på eftermiddagen, det innebär att eleverna läser själva.... Det fixar vikarien... =)


Så jag har en Leina dag i dag.... Skall handla lite.... Fika på Yerba..... Bara ta det lugnt....


After work i kväll... Men kollega P tyckte att eftersom jag inte jobbat idag så fick jag inte gå på after work... Surt sa räven.... Ha ha ha....


Fast ute är det mulet.... Antar att solen är i landet Halland......

2 kommentarer:

Elisabet. sa...

Möjligen. Hur som helst strålar den glatt över Ystad .-))

Leina sa...

Elisabet: Tror du är en solmagnet.... OJ!!! Precis som jag skrev sprack molnen upp och solen skiiiiner... Nu skall jag ut och mysa....