onsdag 7 april 2010

Perfektionist

Jag blev just utjagad ur köket av sonen som tyckte att jag var för petig när vi höll på att laga lasagne... -Du kan gå härifrån!!!!

Så då gjorde jag det, tycker fortfarande att det är ytterst viktigt att täcka lasagneplattorna med vitsås... Det blir så torrt och tråkigt annars... Det håller jag benhårt på.

I dag blev det ingen promenad till Gustafsberg ändå skiner solen lockande där ute... Ryggen värker igen, har svårt att sitta, kanske skulle en promenad ändå hjälpa... Fast nu är klockan halv sex.... I morgon skall vi till Gbg för att se bio, Alice i underlandet med Johnny Depp i 3D.. Han måste ju bara vara för go i 3D, det är i alla fall vad jag tror... Nu hör jag sonen ställa klockan så lasagnen åkte nog in i ugnen nu....

6 kommentarer:

Sofia sa...

Johnny depp är den bästa skådisen genom tiderna! ingen kan spela som han, med tanke på alla dessa olika karaktärer han kan agera som- så att det känns verklighetstroget!
Alice var ändå en rätt bra film. Fin blogg du har också!

Leina sa...

Sofia: Suck... Du har så rätt så rätt... Han är verkligen superduktig, har nog inte settt en enda dålig film han har gjort. Rodnar och tackar för komplimangen.

Ingela sa...

Jag såg den med dotter M i Umeå förrförra veckan - jättebra. Jag gillar också (milt uttryckt) JD men längtar efter att se honom i en annan roll än "den galne". Han har ju gjort en hel räcka sådana, bra också de, men tänk på t.ex. Gilbert Grape...

Leina sa...

Ingela: Men han gör det ju så bra... Fast, i de seriösa rollerna är han också såååå bra.... Han ska jag nog gifta mig med... Fast det vet han inte om ännu... =D =D =D

Ingela sa...

Jo, det är det jag menar. I Gilbert var han väldigt seriös, liksom i Chocolat, och jättebra i båda.

Leina sa...

Ingela: Bill nämnde en film där han var superseriös, den filmen hade jag aldrig hört talas om... Skall kolla vad det var för film, sedan gensat rusa till biblioteket för att se om de har den... Biblioteket har massor av BRA filmer att hyra här i Uddevalla...