lördag 24 april 2010

Primadonnan Kajsa

Dottern har kontaktat ett företag i USA (har nog skrivit om det tidigare) och undrade om de kunde sponsra henne med några kattperuker... I gengäld skulle de få foton som hon tagit...

Hon håller på att vänja stackars Kajsa att bära perukerna... Kajsa är.. Så där nöjd, men posar snällt... Allt för snällt om ni frågar mig.. Men så vi skrattade när hon skulle prova två av perukerna och fota lite...

Hon är allt psöt hon Kajsa...



Ett kort blev riktigt bra... Tycker jag...



Nu är jag tokless på er och era fjantigheter... Nu skiter jag i det här.... ?
Nä hon bara gäspar hon Kajsa...
Fotografen är min duktiga dotter....

4 kommentarer:

Matildas fikarum sa...

Undrar om de har peruker för möss också, och kanske undulater?

Leina sa...

Matilda: I USA alldeles säkert.. Jag kan försäkra oroliga läsare att Kajsa slipper perukerna i vanliga fall... Det är bara när hon skall fotas för Kitty wigs hon bär dem.. =D

Elisabet. sa...

Detta bekräftar en gång för alla att i USA kan vad som helst vara möjligt .-)

Leina sa...

Elisabet: Ja, så är det... =D